Wat is Teamleader?

Ga voor een efficiënte aanpak van je administratie dankzij Teamleader.

 

Teamleader maakt je werk makkelijker. Teamleader zorgt ervoor dat je sneller en efficiënter je administratie kan voeren. Je administratie op één plek, altijd en overal beschikbaar. 

Je administratie op één plek. Teamleader centraliseert je volledige administratieve flow. Van prospect tot eindfactuur, van offerte tot deal, alles is mogelijk dankzij het all-in-one pakket van Teamleader. Je houdt je contacten bij, maakt offertes op, zet offertes om in een project of een factuur en klaar is kees. 

Je administratie altijd en overal beschikbaar. Teamleader is een cloud-oplossing. Het enige wat je nodig hebt om met Teamleader te werken zijn je logingegevens en een internetverbinding. Je administratie staat op een veilige plek in de cloud. Zo hoef je niet te vrezen om iets te verliezen of iets te vergeten. Je hebt altijd je administratie op zak! Teamleader kan je raadplegen zowel op PC, tablet en smartphone. Er is zelf een handige app!

Wat kan je verwachten van Teamleader?

Al je contacten op één plek

Al je contacten, klanten, leveranciers,... vind je gemakkelijk terug in Teamleader. Je voegt ook snel nieuwe contacten toe op basis van het BTW-nummer. 


CRM
Je afspraken sluiten naadloos aan

Dankzij de geïntegreerde agendamodule plan je je afspraken in. Ook calls of taken plan je snel in voor je medewerkers. Koppel je agenda met OFFICE365 en geniet van nog meer mogelijkheden!


AGENDA
Maak offertes in een handomdraai

Offertes maken is een fluitje van een cent dankzij de eenvoudige interface van Teamleader. Je stelt eenmaal je lay-out in en Teamleader doet de rest. 


DEALS
Maak eenvoudig projecten aan

Zet je offertes om in een project en volg alles nauwgezet op. Maak taken aan en plaats daar een deadline op voor jou en je medewerkers. Hou ook het budget en je winstmarge in de gaten. 


PROJECTEN
Facturen maken was nog nooit zo eenvoudig

Met Teamleader kan je snel en eenvoudig facturen maken en versturen. In een handig overzicht krijg je alle betaalde en onbetaalde facturen. Periodiek factureren, herinneringen uitsturen, koppelen met je boekhoudpakket,... het kan allemaal!


FACTUREN
Tijd registreren

Via de module Timesheets hou je heel eenvoudig de uren bij van jou en je medewerkers. Factureer met een klik op de knop alle factureerbare minuten en hou statistieken bij. 


TIJDSREGISTRATIE
... en nog zoveel meer

Met Teamleader haal je alles uit je administratie. Via Teamleader loopt je administratie eenvoudig en volledig digitaal, waar en wanneer je dit ook maar wil.


WE HELPEN GRAAG !                    
Direct uitproberen?

Wil je al eens proeven van de mogelijkheden van Teamleader? Dan kunnen we voor jou een demo-omgeving voorzien. Probeer gratis 14 dagen uit!


GRATIS UITPROBEREN?             

Focus op wat er echt toe doet. 

Teamleader zorgt voor een eenvoudige en digitale administratie. Zo win jij tijd om je te focussen op het succes van je onderneming.